уторак, 20. мај 2014.

Ima li svetla na kraju tunela.......Šta rade zvezde u periodu od 19.Maja do 26.Maja.....

Ovo nije obična priča o tome šta rade zvezde u narednoj nedelji...ovo je više od toga..... ovo je priča o vremenu koje nam dolazi.....

Ova nedelja.....ima tri lepe astrološke vesti.....
Prva da je Mars DANAS u 3:31am CET krenuo napred, Sunce će u SUTRA ući u Blizance i u ČETVRTAK Jupiter u Raku će biti u trigonu sa retrogradnim Saturnom u Škorpiji.... i tu nije kraj Merkur u Blizancima biće u sekstilu sa Venerom u Ovnu....

Sa ovakvim Marsom imaćemo energiju akcije....(ona nam je sada više nego potrebna).... Sunce ulaskom u Blizance otvara energiju komunikacije....Tu je i Veliki vodeni trigon....sa svojom energijom spasa i pomoći....U ovim teškm trenutcima to nam je preko potrebno....

Malo Copy-paste iz ZVEZDE U MAJU malo specijalnog dodatka:
Vreme je za akciju
20.Maj: Mars kreće u direktan hod 
I planeta akcije konačno kreće napred!!! Retrogradan je još od 1.Marta. Šta je usporavao, usporavao je....ako je nešto zakočio, prikočio, ako je bilo nekog kašnjenja, usporavanja... sada je vreme da se krene napred punom parom....Ok, ne treba očekvati da će se to dogoditi preko noći.... ipak će biti potrebno neko vreme za zamah... Ono što je trebalo da se završi, tamo gde je bio neophodan neki kraj...sada je vreme za tako nešto.... A posle svakog kraja ide novi početak.... Spremite se za novi pravac.....A Mars će ponovo biti i oficir ali i džentlmen....




*** Ova situacija kretanja Marsa napred je vrlo važna energija za vreme koje nam dolazi. Neće se samo energija promeniti nego će se to odraziti i na neke događaje.... Kretanje Marsa napred znači i da će se neke stvari pokrenuti... Mnogi će se pokrenuti, mnogi će krenuti u AKCIJU....Mars je u Vagi i sve što je energija Vage krenuće polako ali krenuće napred!!! I diplomatija i i odnosi i javnost......Možda će nas sve zajedno ujediniti u jednoj VELIKOJ AKCIJI.....obnavljanja zemlje....zapravo zemalja iz okruženja.....Bili smo zajedno u nesreći.....BIĆEMO ZAJEDNO I U OBNAVLJANJU!!!!


Energija komunikacije....
21.Maj: Sunce ulazi u Blizance
Period komunikacije, socijalizacije, brzog kretanja i reči i svega što može da se kreće... Ipak komunikacija je suština prirode BLIZANACA... Vreme kada ćemo svi videti duplo, raditi duple stvari ili dve stvari odjednom, pričati više nego obično... Sa ovom energijom Sunca...mnogi će živnuti, postati NEMIRNIJI, svestraniji, šarmantniji, duhovitiji...Svi će (po)raditi na svojoj veštini komunikacije...i ako smo svi različiti naravno u ovo vreme nekako će svima više da se priča, bićemo radoznaliji nego obično....Odjednom svi ćemo imati više od jedne ličnosti....Što je ponekad zanimljivo, ponekad i ne baš...

Da bude više ovakvih slika....
Izvor: NAXI RADIO 96,9MHz - Beograd
Ali ovo je vreme za druženje, upoznavanje novih ljudi, sve je više poznanika, novih potencijalnih prijatelja, novih romantičnih poznanstava od kojih neke mogu da budu i trajne veze...mogu a ne moraju jer se sa ovom energijom nikada ne zna....Ova energija više voli raznolikost, raznovrsnost i slobodu od vezivanja...Povremene romanse joj bolje idu nego dugoročni odnosi...Mada ako ima osećanje slobode udruživanje i nije problem...više slobode jača veza....U sferi posla, karijere ova energija donosi  nove ideje, više mogućnosti, više poslova...da, ponekad i dva ili više posla...
Blizanci su VAZDUŠNI znak, a to je elemenat koji nosi promenljivost....ali i sposobnost komunikacije... Ko je bolji govornik od Blizanaca...Mentalne sposobnosti svima u porastu za vreme ovog tranzita...Reputacija LEPTIRA kod ove energije je u smislu lepršavosti, lakoće....u odnosima može biti potvrđena...Dolazi period koji ne voli DOSADU!!!

I kada smo kod energije komunikacije:
Bravo za......
Izvor: NAXI RADIO 96,9MHz - Beograd
Heroje spasioce, za volontere, Crveni krst, radio amatere, Gorsku službu, lekare, psihologe, vojsku, policiju, za sve mlade ljude, bravo za za ujedinjenje u nevolji, za sportiste, glumce, pevače, ljude koji su spašavali svoje i tuđe životinje, kućne ljubimce (nisu ih napuštali), bravo za moje sugrađane....ali i sve ostele iz svih gradova, sve humanitarce, sve humane ljude, za sve naše ljude negde tamo daleko.....za neke medije, Twitteraše, Facebookovce, za sve one koji nisu podlegli teorijama zavere, negativnim osećanjima....za sve one koji su zapravo radili svoj posao, za donacije SVIH iz bilo koje zemlje, vere, političke orjentacije, za donacije velikih kompanija, za one koji su snižavali cene svojih proizvoda, bravo za decu koja su se solidarisala sa svojim drugarima.....ako sam slučajno koga ispustila BRAVO ZA SVE.....



***Ovo je i period (Sunce u Blizancima) zajedničkog delovanja kroz komuniaciju.... Razmena informacija, apliciranja, povezivanja ljudi kroz svaku vrstu komunikacije....Pisanje, priča, ANLIZA o svemu što nam se dogodilo....a imaćemo o čemu da pišemo....O ljudima koji su ostali bez svega, na žalost neki i bez najbližih :(((, o herojima ma koliko oni to želeli da se o tome ne priča....ALI i o pravoj istini o svemu što se dogodilo....dakle dolazi vreme da se razglasi!!!!



Samo neki od primera: 
Izvor: NAXI RADIO 96,9MHz - Beograd
http://www.6yka.com/novost/56555/gesta-novinara-vraca-vjeru-u-ljudskost-video
http://www.kurir-info.rs/bravo-tviterasi-spasli-vise-od-1500-zivota-clanak-1377349
http://www.alo.rs/vesti/aktuelno/ona-je-evakuisala-obrenovac-nosili-smo-bebu-od-deset-meseci-kroz-ledenu-vodu-a-ona-je-mirno-spavala/55555
http://zelenaucionica.com/ispovest-jednog-od-spasilaca-gorske-sluzbe-spasavanja/
http://tpknews.altervista.org/najhrabriji-rus-skocio-sa-mosta-bi-spasio-srpske-spasioce/
http://www.alo.rs/vesti/aktuelno/volonterka-vratila-2500-evra/55514
U moru dobrih primera ja sam izdvojila ove.....a bilo ih je još....



Strpite se malo ....što neko na FB reče.....
I naravno biće vremena (ne još...) da se i PROZOVU svi KRIVCI ako se već ne jave sami (što bi bilo zdravije za njih same).....biće vremena da se govori i piše o pravoj istini.....
O političarima, o onima koji su dizali cene svojim sugrađanima i komšijama, o onima koji su krali svoj narod.... ne znam (ni da nabrojim čak) o bilo kome ko je uradio nešto što se kosi sa zdravim umom....Samo bez poziva na linč.....neka rade argumenti!!!!



Još jedna lepa vest....
Pružite ruku onome kome treba.....
24.Maj: Jupiter u Raku trigon retrogradni Saturn u Škorpiji na 18*
Jupiter i Kiron su još uvek u trigonu....samo što je Kiron i dalje na 17*....Jupiter, Kiron, Saturn tako zajedno čine Veliki vodeni trigon doduše ne egzaktan ali dovoljno jak da uradi šta treba, tamo gde treba...Celoj priči se pridružio Saturn...I sada opet imamo nadu i veru (Jupiter) u izlečenje ili zalečenje nekih rana (Kiron) sa određenom odgovornošću i ozbiljnošću (Saturn)... U osnovi je energija VODE: Rak, Ribe, Škorpija...Emocije (voda) su u prvom planu....Saturn hoće da donosi strahove ali uz podršku Jupitera to može i hoće da bude dobro suočavanje....Tu je naravno i Kiron ...
Imali smo već ovaj trigon u Decembru 2013. i pre toga u Julu 2013. Dakle nebo nam daje još jednu šansu.... Smatrajte da su ovaj trigon (Jupiter/Saturn) i onaj drugi (Jupiter/Kiron) svojevrstan poklon sa neba..... Mislite o tome...

Još jednom Merkur u Blizancima sekstil Venera u Ovnu na 29*
Idealno za lepe reči.....
Da se širi ljubav, pozitivna energija.....zagrljaji..

 Astrologija i poplave.....
Zlu ne trebalo...ali da u budućnosti razmišljamo ovako!!!
Neke moje kolege su na svoj način pre svih ovih dešavanja tumačili energiju zvezda....Ja nikoga neću da kritikujem svako radi na svoj način.....I ovde je reč samo o meni....Ja sam sve vreme pisala o tranzitima i tumačila sam ih onako kako ih ja vidim..... O svemu sam pisala ali na svoj po meni umirujući način.....prosto nije u mom karakteru da širim strah.... Čemu, kada se neke stvari prosto moraju dogoditi....kada mi ne možemo sprečiti bilo koju prirodnu katastrofu... niti je moguće sprečiti poplavu, niti vulkan, niti požar.....Ja sam više za ona lepa uopozorenja....a Hvala Bogu njih uvek ima.....Sem toga poznajem puno takvih ljudi koji mi kažu da više vole da ih ne plašimo nekim kataklizmičnim predviđanjima....ne volim ih ni ja.....Ako se sećate čak sam jednom dobila i kritiku da plašim ljude pisanjem o Velikom krstu.....Teško je naći meru.....a ja je uvek crpim iz sebe.....
Jedna devojka je napisala juče komentar ispod jučerašnjeg teksta da je u ovim danima čitala Blog i tražila u njima tekstove o ljubavi, sve o trigonima, sekstilima......
Svi smo svesni da život pa ni zvezde ne donose uvek lepe stvari ni lepe vesti....Ko je zapravo i mogao da predvidi ovakve razmere jedne katastrofe....niko...
Imam prijateljicu koja mi je jednom rekla ja odem na tvoju stranu na FB i pročitam samo lepe stvari, ako ima nešto negativno ja preskočim.....I nju razumem....
Ja ću nastaviti kao što sam to radila do sada....




***Nije teško pronaći razlog za ove strašne poplave.... Od 2005 na ovamo imali smo poplave u više navrata....Jedan od "okidača" za ove sada bio je Pun Mesec u Škorpiji (ovaj poslednji)....Sve što se dešavalo ili dešava ima neko objašnjenje ali ja ne vidim čemu sada.....objašnjavati....Oni koji uče mogu da "prošetaju" po Blogu ima tekstova gde mogu naći zašto prirodne katastrofe, zašto ovakva država i ovakvi političari.....zašto sada vojska i uniforma, zašto.....mnogo toga. Ali mogu da vide i da izlaza ima ...jedan je u vidu Velikog vodenog trigona.....da pomogne nama samima....nama da se ujedinimo, a tu je i inostrastvo (Jupiter)...



Na mladima ovaj svet ostaje.....<3
***Ovaj tekst sam pisala neuobičajeno dugo...čak nekoliko sati i u dva dana....napišem nekoliko redova pa stanem.....jer su mi otvoreni svi mogući "prozori".... i FB i Twitter i Naslovi.net.....i jesam skoncentrisana i nisam.....ali odlučila sam da poslušam i svoj unutrašnji glas i neke vaše molbe i nastavila sam sa pisanjem.....i sa radom kao do sada (shvatila sam da me ljudi trebaju)....mada će to biti u nešto izmenjenim uslovima....
***Ove nedelje neće biti nedeljnog horoskopa na Tracara.com
***Ja sam morala ovako, možda sam pomalo konfuzna....ali u ovom trenutku ovo je najbolje što sam umela.....

Нема коментара:

Постави коментар