недеља, 13. јул 2014.

Šta rade zvezde u periodu od 14.Jula do 21.Jula....


Lav i mali lavić :-)))
Jedan od najvažnijih događaja sledeće nedelje je svakoko Jupiterov ulazak u Lava (16.Jul). Ne dešava se to često (svakih 12. godina) naravno da je onda i te kako važan!!! "Izbombardovala" sam vas sa tekstovima o ovom tranzitu :-))). Šta da radim kada već osećam njegov uticaj :-)))....

Ljubav.....more, zvezde....
Događaj je i da će Venera iz Blizanaca preći u znak Raka (18.Jul).... Iz vazduha u vodu...., neće vam više biti potreban "padobran", opremite se perajima, maskom za ronjenje i uživajte u moru, okeanu, jezeru....osećanja... Jer ide ciklus i period emotivnih uspona i padova...


Jedan kratak ali interesantan aspekt Merkura u Raku (trigon) sa RxNeptunom (19.Jula) osvežiće našu maštu, intuiciju, inspiraciju, doneti neke interesantne snove....Mnogi bi mogli prosto da predosete neke bitne događaje....

Bez ljutnje molim....:-)))
Istog dana (19.Jul) Sunce u Raku i Mars u Vagi će se "naljutiti".... njihove energije će biti u kvadratu....oni ljuti možda i mi ljuti...neko će sigurno biti ljut, sa viškom energije u najboljem slučaju....

Ajd' sad polako.....:-))) napred....
I za sam kraj nedelje (20.Jul) još jedan ne manje važan događaj na nebu je Saturnovo kretanje napred....Vrlo brzo ćete imati priliku da vidite da li ste savladali neke od Saturnovih lekcija, da li ste test prošli ili ćete možda morati ponovo u školu....
Saturn će ići napred....mnogi bi mogli da osete olakšanje (posebno oni vredniji učenici), Jupiter ima novu energiju, ovako zajedno svako na svoj način će nas uvesti u neke priče, događaje....

Jupiter-jackpot
16.Jul: Jupiter ulazi u Lava u 12:30pm CET!!!
Skoro sve što bi trebalo da znate o ovom tranzitu imate ovde:
U tim tekstovima imate ono najvažnije: Šta ova energija (Jupitera u Lavu) može (mogućnosti predispozicije) da donese, šta je ta energija na globalnom nivou donosila u nekim ranijim boravcima Jupitera u Lavu... Mogli ste i možete da se podsetite nekih vaših tadašnjih trenutaka... Naravno ima i još za svakog ponešto....
***Pokušala sam i da vam skrenem pažnju da ne uzimate sve zdravo za gotovo jer svaki uticaj, svaki tranzit, svaki aspekt može da u vašem horoskopu (životu) ima svoju originalnu priču, koja može da se razlikuje od one opšte (pa da pomislite ili da nemate sreće ili da se razlikujete od drugih)... 

Šta nebo govori....
Jer tačno je da energije nešto nude.... Tačno je i da mi raspolažemo sa njima. Naravno negde svesno, negde na duboko nesvesnom nivou.... Ne znam koliko ste razumeli ili prihvatili onaj deo da je moguće sa Jupiterom (kvadrati, opozicije, ponekad i konjukcija) i nešto izgubiti (a od njega se očekuje da samo daje), i da taj gubitak zapravo može da vas uvede u neki dobitak... Ko to nije doživeo možda i neće razumeti. Ja sam navela svoj (to mi je najlakše) primer gde sam se ja uverila i tada ali ranije da je baš taj neki gubitak za koji sam u tom momentu mislila da je strašan, da je najbolja stvar koja je mogla da se dogodi....a dogodila se zahvaljujući Jupiteru, mada mogu i Saturnu da zahvalim :-))).

Život je lep.....
Sto ljudi, sto ćudi...teško je zadovoljiti svakog. Poenta i nije u tome.... Prosto svi treba da budmo svesni da smo različiti i da neki uticaji planeta različito deluju na nas... Ako pišem samo pozitivne uticaje onda kažu da sam previše optimistična, ako napišem i neki negativan uticaj onda je reakcija u stilu "što nas plašite".... Moje nije niti da plašim, niti da dajem lažnu nadu.....ja sam ČITAČ ZVEZDA...možda nešto više optimističan (takav mi je karakter) ali sam i te kako obavešteni optimista :-))). Ja ću uvek u svemu pokušati i uvek i pronaći makar i zrno dobrog..., ali više nego sam svesna da postoje i oni negativni uticaji.....naravno da šišem i pisaću i o njima.... 
Da li mi neko zamera što je akcenat uvek na dobrom, možda, ali ja sa tim mogu da živim :-)))

Poverenje.....
Dakle, Jupiter će promeniti energiju prvog dana naredne nedelje. Biće onih koji će tu energiju sa poverenjem dočekati, biće i onih koji već godinama ne očekuju ništa da se ne bi razočarali prevelikm očekivanjima. Teško je takve ljude razuveriti dok sami ne osete da se lepo može i njima dogoditi....Jupiter je povezan sa osećanjem sreće....SVI GA NEGDE U HOROSKOPU IMAMO. I od njega i TREBA DA POĐEMO!!! Bez obzira gde se u nekom trenutku nalazi Tran Jupiter uvek imamo onog NAŠEG. Opet ću navesti primer i opet svoj (tako je najlakše, može se proveriti :-)))... Moj Nat Jupiter je u Ribama u 5.kući :-)). I dobro i manje dobro aspektovan i ja sam naučila da živim sa njim...Zahvaljujući njemu i Neptunu (trigon) ćitam simbole jako dobro.....čak i "znakove pored puta"... Sa njim preterujem (kvadrat sa Marsom i opozicija sa Venerom :-)). Nisam jednom bila "široke ruke" i kupila i ono što mi ne treba, volela svim srcem....širokooo :-))), bila kampanjac i ostala. Videla u ljubavi i onog što nema :-))). Davala puno malo očekivala.... Ma da ne nabrajam više....ja sam se sa njim "pomirila" odavno :-))). 


Jupiter i ljubav....
Kada znate gde vam je Jupiter u kojoj kući i koje aspekte pravi.....odatle i krenite jer će neki događaji sadašnjeg Tran Jupitera da krenu odatle.... Ja uvek mogu da računam da će se nešto dešavati u okviru moje 5.kuće: emocije, ljubav, zabava, deca, krativnost, odmor...... 
Kada to znate onda pogledate gde se Tran Jupiter trenutno nalazi. Mora da bude u Lavu, to znate, onda vidite koja je to kuće (kuće). Meni će se to dešavati u 10.kući.... To nagoveštava neke važne događaje jer je takva kuća....10.kuća je i ona koja pokazuje kako nas drugi vide.....blago meni svi će misliti da sijam :-))), tako je bilo ranije (pre 12 godina)!


Ljubi ga majka :-)))
Kada ste to utvrdili pogledajte i kojim kućama vlada Jupiter, jer će i odatle krenuti neki uticaji, ili će biti povezani i sa tim kućama. Kod mene su to 3.kuća: razmišljanje, komunikacija... koja je u Strelcu (Jupiter vlada Strelcem), to je i 6.kuća:  posao, zdravlje....koja je u Ribama (jedan od vladara Riba je Jupiter), ali mnogo veći deo Riba je ipak u mojoj 5.kući (koja samo počine u Vodoliji a cela je u Ribama).... i eto obrni okreni kod mene se sve vrti oko te moje 5.kuće. To što vlada 3.kućom zapravo govori o mom optimizmu.....Sigurno ću vas obasipati novim tekstovima, širiti optimizam, možda se i zaljubim :-))), možda se "ljubi ga majka" zaljubi, dogodi mu se daj Bože nešto jako lepo....mogućnosti su razne......
Obavezno pogledajte i gde vam je Saturn i natalni (moj je u Vodoliji) i ovaj tranzitni (u Škorpiji), jer njegov uticaj može mnogo da pomogne, mada na žalost i da odmogne. On je taj koji ponekad mnogo promeni sliku uticaja Tran Jupitera.....

Pratićemo tranzite.....
Za početak je to dosta.... Onda ćemo zajedno PRATITI tranzitne aspekte Jupitera dok se bude kretao Lavom. Sami ćete (ili uz nečiju pomoć) pratiti aspekte Tran Jupitera u Lavu na VAŠE Nat planete...***Primer: Prvi egzaktan (tačan) aspekt Jupitera u Lavu biće sa RxUranom u Ovnu!!! Tada će Jupiter biti na 15* Lava (naravno i Uran na istom stepenu), to će se dogoditi 25.Septembra ove godine... Više će biti onih VAŠIH aspekata nego ovih tranzitnog Jupitera sa tranzitnim planetama, pa ćete uvid u delovanje Tran Jupitera imati tek ako pogledate vaš horoskop....

Negde u vašoj karti .....Venera u Raku
18.Jul: Venera ulazi u znak Raka
Ja sam ovaj tranzit nazvala "Biće sve u redu" 
Kako i da ga ne nazovem tako..kada će Venera biti u energiji Raka, onoj ušuškanoj, koja voli da pazi, štiti, neguje....koja je plodna, topla, romantična, požrtvovana....posvećena.... Ma ima da livamo u osećanjima..... Mnogo volim kada je Venera ovde....pre samog ulaska prećiće preko mog Meseca u Blizancima i taj prelazak uvek donese nešto lepo.....pisaću vam :-))). Boraveći u Raku (moja 9.kuća) praviće SAMO lepe aspekte i svaki boravak (jednom godišnje) bude lep i Veneri i meni :-))). Tu će biti i za moj rođendan :-))). 12.Avgusta će reći u Lava... Tamo gde vam je Rak (kuća-kuće) tu će vam Venera pričati svoju priču....sve sa lepim i manje lepim aspektima .... Tranzitni aspekt Venere očekujte tek one druge nedelje....(pripremite se :-))) za trigon Tran Venere i Tran Neptuna ali i za opoziciju Tran Venere i Tran Plutona... tek da se Jul završi u velikom stilu bar kada je Venera u pitanju).... Neko će ovaj Venerin ulazak u Raka "iskoristiti" da se ušuška u kuću, neko će dom svoj da ulepšava, neko će svoju ljubav "dovesti" kući, neko će od kuće da ode na neki odmor i sl. gde će pronaći svoj "drugi" dom....Neko će se posvetiti porodici, neko će poželeti porodicu da proširi (vreme za bebe), neko će da se posveti kuvanju, a neko će da kaže...bolje ljubim nego što kuvam ;-)...pa će na ručak kod mame, bake, svekrve....:-))).

Mali Princ je tu negde.....
19.Jul: Merkur u Raku trigon RxNeptun u Ribama na 7*.
Da, mašta može svašta...pa vi vidite....
Lepa je ovo energija ma koliko kratko trajala....Može da pomogne da ostvarite neke svoje snove. Da iskoristite intuiciju, pronađete inspiraciju....Sa Venerom u Raku sve je ovde moguće.....Neko će se baviti poezijom, neko fotografijom, neko nekim reklamiranjem, promocijom, neko će se posvetiti duhovnim aspektima života....Mnogi bi mogli da se nađu na pravom mestu u pravo vreme.....

Dobar savet :-))
19.Jul: Sunce u Raku kvadrat  Mars u Vagi na 26*.
Ne ljutite se na glasnika :-)))
Sa ovim kratkim aspektom moguć je neki stres i nemir....Potreba za svađom negde jaka.... negde bi mogli da "naletite" na nekog takvog.... Dve muške energije u sukobu....Ljuti muškarci? Možda, ali ne samo muškarci....Svi negde imamo ove energije.... Pronađite konstruktivan način da ovu energiju izbegnete ili da se stresa oslobodite....Zaobilazite ljude sa eksplozivnim karakterima :-)). Ako ste ipak vi sa nešto kraćim fitiljem, probajte da ga "produžite" :-))) 

a sada sadašnjost i budućnost.....
20.Jul: Saturn kreće napred sa 16* Škorpije...
Ovo je dobra vest :-)))
Znam da to već znate....Šta još treba da znate.... Da li ste savladali lekcije Saturna dok je išao unazad? Na to pitanje ćete vrlo brzo dobiti odgovor.....samo vaš!!! Ja mogu samo da dodam, da je ovo dobro energija, da ćemo biti manje sputani, ukočeni, zatvoreni....Da će mnogi prevazići prošlost i krenuti napred....Naravno biće potrebno i da se pozabavimo sadašnošću...Pisaću još o ovoj energiji a vi dotle zavirite u vaše horoskope i vidite gde će Saturn krenuti napred - u kući gde se nalazi Škorpija naravno....pogledajte i koje aspekte će praviti sa vašim planetama...  Aktuelni tranzitni su: aspket o kome sam već pisala prošlih dana a to je inkonjukcija sa Uranom u Ovnu...ali i trigon sa RxKironom u Ribama koji će u Avgustu biti egzaktan!!!

A vi možete sve....


  Ti možeš sve 

 

Нема коментара:

Постави коментар