четвртак, 8. јануар 2015.

Danas na nebu....Neki aspekti i... Wind Of Change...

Dobro jutro :)

Samo da proverim da li ste svi na broju :)









Mesec je i dalje u Lavu :)
U vreme kada sam se probudila bila je:
*egzaktna konjukcija Meseca i Jupitera na 21*
Lepa energija... Pogled kroz prozor, novi dan...
Možda sa nešto više sive boje ...koja zapravo i nije boja, niti je topla, niti je hladna, kažu da je neutralna....zato joj treba dodoati malo boje...
Ja je volim sa žutom, narandžastom...




Od jutros vesti nisu ni malo lepe... Nisu u skladu sa jutrašnjom tako lepom konjukcijom Meseca i Jupitera. Na žalost neki drugi aspekti rade... Šesti po redu *kvadrat Urana i Plutona očigledno radi...
Radi i Saturn u Strelcu ... čini mi se i *kvadrat Saturna i Neptuna... Krenuli su strahovi, fobije... Ralnost i fikcija su u sukobu...umetnost i realnost, fantazija i realnost... Nedostatak granica...strah od nepoznatog...Ovaj aspekt kao i konjukcija ali i opozicija donosi sa sobom energiju fanatizma, pa su tu  i krize, negde i opasnost po život što se na žalost i potvrdilo...Ako pogledate kartu Pariza za jučerašnji dan sve će vam biti jasno...naravno ako vas to interesuje....
Sve zakuvao Veliki kardinalni krst od pre nekoliko dana, od koga su ostali kvadrati Plutona sa Uranom i sa Mesečevim Čvorovima i sa JMČ i SMČ!!! Svet ulazi u jednu novu fazu... Mart mesec i nije tako daleko a tada će i poslednji Sedmi po redu kvadrat Urana i Plutona da bude još aktivniji...Burno je krenula ova 2015. 

Ja sam sve ove praznike iskoristila da "napunim baterije"...
Danas ću se malo "družiti" sa lekarima...i to se mora ponekad :). Ništa strašno... samo izgleda da ona narodna "Jedna navika, trista odvika" bi mogla da me snađe :)
Sutra mi je slava, devojačka :) i onda konačno na posao, baš sam se uželela :)


Jutarnja kafa je jedna od onih navika koje bih se teško odvikla, nadam se da neću ni morati :)
Moj Merkur u Lavu od jutros je na "nišanu" Merkura i Venere u Vodoliji (opozicija). Ne fali mi inspiracija, fali mi koncentracija :). Srećom tu je kao pomoć Tran Sunce u Jarcu u egzaktnom trigonu sa mojom Nat Venerom :). Možda pomogne kada je koncentracija u pitanju :). 


Probudimo se sa jednim aspektom Meseca lepim i vrlo ugodnim, a onda nas sačeka drugi ne tako ugodan, *Mesec u Lavu u opoziciji sa Marsom u Vodoliji. 
Od podneva će biti sve jači i jači, najjači (egzaktan) oko 18h (CET).  
Ko će to imati kratak fitilj samo da mi je znati? Uglavnom oni koji ga i inače imaju... Mada i oni sa dužim (fitiljem) mogli bi da se pitaju šta im je danas :)
Da li znate ko je Džon Herbert Dilindžer?   Za amerikance bio je državni neprijatelj broj jedan nekada davno. On je imao ovu opoziciju Mesec/Mars u svom natalnom. Možda je poređenje drastično i jeste ali može da pomogne u onome što ovde hoću da kažem, a to je da ovaj Mesečev aspekt može da bude nezgodan i u tranzitu. U natalnom ovaj aspekt ima Tiger Woods (golf igrač), o kome ništa nisam znala, malo sam guglala...čovek je legenda :). Ljubavnik velikog stila :). Zainteresovala me je priča, on je Jarac/Devica sa Mesecom u Strelcu opozicija Mars u Blizancima, opozicija Neptun u Strelcu, Venera mu je u Škorpiji...
Ovaj aspekt u natalnom imaju i: Bil Gejts, Al Paćino, Džordž Kluni...

Mesec opozicija Mars nosi svađalačku energiju sa strasnim napadima ljubomore, sklonost zabavi, piću...Teška energija ovog aspekta se najviše ispoljava u braku i u porodici...Žene pod uticajem ovog aspekta vole da dominiraju i mogu biti agresivne, muškarci su spremni da ulaze u nepromišljene i opasne veze...Ovde strasti mogu odvesti i do kriminala... Aspekt koji provocira povrede...
U tranzitu ovaj aspekt donosi krize jer kod ove energije ne prolazi kompromis. Reaguje se ishitreno, imulsivno...Moguće su svađe u okviru porodice, žene nezadovoljne, muškarci ljuti...

Međutim Mesec je i narod, domovina i danas će ovaj aspekt biti aktuelan i na taj način...Biće ljutih i povređenih, biće tuge i besa pomešano...negde sukob, uglavnom velika emotivna strast i ranjivost...Mislim da će se ova energija proširiti van granica Francuske... Vesti kažu da ima još incidenata u Francuskoj...
Juče sam dobila mail iz Pariza...čestitku za Novu Godinu, ali i podeljen strah, kraj je bio "pozdrav iz tmurnog Pariza" :( 
Mars je u Vodoliji... Mesec u Lavu... drama je u vazduhu...oni u opoziciji!!
Osim ovog aspekta još uvek je prisutan (dozvoljen orbis delovanja) i Mars u Vodoliji opozicija RxJupiter u Lavu. Bio je aktuelan na kraju jedne godine i početku nove...i sada je...



U ovakvim situacijama pomaže miri i suzdržavanje, može pomoći i konjukcija Merkura i Venere u Vodoliji...više na ličnom nivou, da se u mislima pozabavimo nekim drugim temama...Bar na kratko...
Dragi moji, mi ovde na žalost dobro znamo kuda strah i mržnja mogu da odvedu..Na svakome od nas je bar da u svom mikro svetu to ne dozvolimo, a onda da sve širimo dalje....kao kada kamičak pade u vodu i kada se krugovi šire...šire....Širimo krugove dobre energije...i nade, vere i ljubavi....



Mesec će preći u Devicu 3 minuta pre ponoći 11:57pm CET...i čim uđe napraviće kvadrat sa Saturnom u Strelcu, posle toga i opozciju sa Neptunom u Ribama... Ali da ne idemo dalje...zadržimo se na veri u bolje sutra...


"Where the children of tomorrow share their dreams"...

 Wind Of Change


Нема коментара:

Постави коментар