субота, 28. новембар 2015.

"Sanjari osete zoru pre ostalih".... Sunce kvadrat Neptun...




Od koje sam ja vrste?Znam jednu novu igru. Zaustavim se naprasno i ne mičem se satima. Pravim se kao da razmišljam i da u sebi rastem. Činim to dosta uverljivo. Dok imitiram drveće, neko sa strane, neupućen, stvarno bi pomislio da sam pustio korenje.Razlistavam se sluhom. Zagrljajima. Disanjem. Čak se i ptice prevare, pa mi slete u kosu i gnezde mi se na ramenu.Pravim se da sam trom sanjar. Nespretan penjač. Spor saputnik. Pravim se da mi je teško da se savijam preko belih oštrica realnog.Pravim se da mi nedostaje hitrina iznenadnog skraćivanja u tačku i produžetka u nedogled…Ja ne upoznajem svet, već ga samo prepoznajem. Ne idem da ga otkrivam, nego da ga se prisetim, kao nekakve svoje daleke uspomene.Jer mnogo puta sam bio gde nisam jos koračao. I mnogo puta sam živeo u onom što još ne poznajem. I mnogo puta sam grlio to što će tek biti oblici. Zato izgledam izgubljen i neprestano se osvrćem. A u sebi se smeškam. Jer, ako niste znali, svet je čudesna igračka.Može li se izgubiti neko u nekakvom vremenu i nekakvom prostoru, ako u sebi nosi sva vremena i prostore?…Smeta mi krov da sanjam. Smeta mi nebo da verujem…
Mika Antić



Od jutros Mesec je u Raku....u trigonu sa Neptunom u Ribama....
Sanjari dobar vam dan....
Sutra još jedan egzaktan aspekt sa Neptunom....Sunce u Strelcu kvadrat Neptun u Ribama...
Neuhvatljiv je ovo aspekt....misteriozan.. Niti ćemo najbolje shvatiti sebe niti druge...Mnogi bi mogli da imaju nejasno osećanje ko su i šta su...kuda plove...Neko neće moći (Neptun) da se suoči sa sobom (Saturn), sa istinom (Strelac) o sebi...Ovo je i izbegavanje (Neptun) odgovornosti (Saturn)...lakše je biti žrtva...Bićemo osetljivi....na zvukove, boje, mirise....osećanja pre svega... Presotljivost (Neptun) na život (Sunce)... Sanjari ovo je vaše vreme...Život je previše grub, realan...mnogima će se javiti snažna potreba da pobegnu ....negde!!! Mnogi će poželeti da žive (Sunce) u svetu svojih snova (Neptun)...
Ne mora da bude i nije ovo loš aspekt...posebno ako se pronađu zdravi načini bega od stvarnosti...u muziku, ples, duhovnost....bilo koji vid kreativnosti. Ovo je prilika za odmor, pauzu... 
Da li će Neptun oslabiti ego (Sunce)...Možda. Da li su osetljivost i samilost nslabost...ako jesu onda je to slab ego...Samo da ne bude samosažaljenja...sve drugo je za ljude....
Da li je fantazija i fantaziranje loše? Samo ako se preteruje....Živeti u snu ili živeti svoj san...to mogu samo retki...i nije to slabost....Nije ako znate gde prestaje san a gde počinje realnost!!!

"Sanjari osete zoru pre ostalih"
Oskar Vajld

Zašto sanjamo? Čemu snovi ako ih ne možemo ostvariti?
Priroda zna bolje...nisu nam snovi slučajno "dati".... "Sretni su oni koji sanjaju snove, i spremni su platiti cenu da ih ostvare"...




(Iz mesečnog izveštaja.)
29.Novembar 15:49: Sunce kvadrat Neptun
Sunce u Strelcu, Neptun u Ribama na 7*
Poseban je ovo susret....Sunce u Strelcu spremno za širenje vidika, optimizam, radost,... Neptun izranja iz voda Ribau dosluhu je sa kosmosom... nosi sa saobom energiju mašte, vila i vilenjaka, duhova. 

I uprkos kvadratu oni su očarani jedan drugim...


Neptun je na svom putu imaginarnog, intuitivnog, mašte... Sunce gotovo omađijano ovom energijom... Sa ovom energijom mogu se javitisumnje u sopstveni indetitet....sumnja u ambicije, oslabljena volja, energija. Energija sa kojom se obično izbegava odgovornost. Neptun kao da je tu da pokoleba Sunce.... Može tako, ali može vas odvesti u svet mašte, kreativnosti, duhovnosti....Izbor je ipak naš...uvek je izbor naš....I setite se Čuda su moguća, čuda su uvek moguća kada je Neptun tu negde u nekoj energiji...




Poznati sa Sunce kvadrat Neptun: Whitney Houston, Che Guevara, Paul McCartneyCarl Jung (Sećanja, snovi, razmišljanja)Frédéric ChopinFranklin D. RooseveltGalileo Galilei (Ipak se okreće)Jane Austen (Gordost i predrasude Razum i osećajnost, Ema...)Franz Schubert (9.Sinfonija)Yehudi MenuhinHerbert von KarajanBette DavisKurt Cobain (Nirvana)....
Tvoja vizija će postati jasna tek kada pogledaš u svoje srce. Ko gleda izvan svog srca – sanja. Ko gleda unutar svog srca – budi se. Carl Jung 
" Sve istine je lako razumeti nakon sto su otkrivene, poenta je otkriti ih. " Galileo Galilei



Whitney Houston
I Will always love you..




Нема коментара:

Постави коментар