субота, 23. јул 2016.

Danas na nebu: "Niko nije lud da spava"....

Zvezdice, 
Zakintos 2013.

Od jutros Mesec i Neptun egzaktno na mom Jupiteru u Ribama.....sanjala sam da plivam u nestvarno plavom moru....Izgleda da je Neptun dozvao neka davna sećanja pa mi se ona javila u snu...:)).Da sve bude još bolje Mesec je u trigonu sa mojim Nat Neptunom....Mesec ovako aspektovan zove me na put...zove me na bekstvo....Meni ne treba puno :)). Rado ću pobeći od realnosti gde sinovi biju očeve i ubijaju ih....gde ljudi više nisu sigurni ni u tržne centre da idu, izbeglice žive u gradskim parkovima....novinari prelaze granice ukusa, a javne ličnosti preuzimaju pravdu u svoje ruke....Odoh ja...:)). Danas ću da uživam.....



Sunce je u Lavu, Mesec u Ribama....kakva kombinacija za vikend. Vatreno-vodena ili drugim rečima vreme je za strast i romantiku :))). Muška energija (Sunce) vatrena, strastvena....Lavovski ponosna, dramatična, "ja sam kralj" energija :)), ženska energija (Mesec) vodena, romantična, čarobna.... Riblje duboka, tajanstvena, "ja sam sirena" energija :)). Tu je i Venera u Lavu....ona je kraljica....kraljica drame, napirlitana, za crveni tepih i aplauze spremna :)). I Merkur u Lavu spreman za igre...i energiju "nek igre počnu" :))). 
Mars je u Škorpiji....odavno direktan, taman da doda još strasti. Ipak oprezno jer on je još uvek u inkonjukciji sa Uranom u Ovnu. Moguća su i neka neprijatna iznenađenja....
Nema egzaktnih aspekata...Merkur i Venera su u široj konjukciji....spremni za priču, igru, ples, slatke reči, pisamca, poruke....Da li vam se čini da ovaj vikend obećava :))).


Kako će Mesec biti danas raspoložen:




Pred zoru Mesec u kvadratu sa RxSaturnom u Škorpiji....dušu nešto pritisnulo...neki kamen pa ne popušta....neka prošlost. Negde je to melanholija, negde tuga....negde samo teskoba. Saturn zaustavlja, koči, pritiska. Srećom pa smo ga uglavnom prespavali. Ali dočekale su nas vesti....one ni malo lepe....Možemo li ih preskočiti? Možemo, ali one neće preskočiti nas....vrebaju tu negde iza nekog ugla....na društvenim mrežama, na kioscima....
Tu je i konjukcija Meseca i Neptuna u Ribama....snovi, sanjarenja....iluzije, obmane...Osećanja velika široka, duboka kao more...Osetljivost pojačana, Neptun je tu da zavede, obmane....rastoči sve granice. Osećanje već viđenog i doživljenog....kroz san, kroz javu....sasvim svejedno je.... Nekoga će zaskočiti neko razočarenje. U kombinaciji sa Mesec kvadrat Saturn sve ovo može da bude teško....ALI...


Hoće li ipak prevagnuti jaka energija Lava....Sunca, Venere i Merkura? Možda vam ova energija neće dati vremena i prostora da budete neraspoloženi, tužni...Možda će sekstil Meseca i Plutona učiniti svoje, razbuditi vas, ojačati....Pluton nudi transformaciju i regeneraciju....nudi promenu. Menjajte se....menjajte raspoloženje. Stavite tačku tamo gde treba. Pustite neka vas ponese ova intezivna energija.
Na spavanje će mnogi optići sa Mesec opozicija Jupiter, ali mnogi i neće....zašto bi....subota je na nedelju....ko je još lud da spava :))). Ovo je energija preterivanja, u emociji, raspoloženju, jelu, piću u svemu...




Нема коментара:

Постави коментар