уторак, 2. август 2016.

Danas na zvezdanom nebu: "Nemoj da se nerviraš"

Zvezdice, 



"Reci mi šta si uradio
ako ti život prođe u nervozi"...

Juče sam se uplela k'o pile u kučine jer su me pritisle obaveze a poklopili se nedeljni i mesečni izvešataj o zvezdama. Nekako sam izašla iz svega toga (ZVEZDE U AVGUSTU vas čekaju na Blogu) a ja se od jutros vraćam dnevnim izveštajima :))). Inače, lepo nam počeo Avgust, sve sa dva trigona: Venera trigon Uran, Sunce trigon Saturn. Ako se "dan po jutru poznaje" onda nije loše zar ne :)). Ni ovaj 2.Avgust nije loš :)). Mesec je Mlad u Lavu (03:11), a Mars ulazi u Strelca (19:49)...Baš lepo!!! Novi početak u energiji Lava, novi Mesečev ciklus pred nama, a Mars konačno menja znak...pa bio je (pre)dugo u Škorpiji....
Što se mene tiče Avgust je počeo sa egzaktnim kvadratom Marsa u Škorpiji sa mojim Nat Uranom.... Samo dan pre nego će Mars promeniti znak..... Jutros sam poranila Generali osiguranje, policija....Ljubimca (auto) ću sređivati kasnije....Mladić koji je udario moj auto istog dana je imao još jedan sudar :(((( 
Kasnim sa dnevnim izvešatjem, ali mislim nikada nije kasno :))



Pre nego što je Mesec ušao u Lava na samom kraju Raka (29*) formirao je trigon sa Marsom u Škorpiji koji je takođe bio na samom kraju Škorpije (29*). Mislim da su mnogi osetili ovaj uticaj...Nešto kao skok padobranom....Iz energije voda: Rak, Škorpija....prešli smo u energije vatre: Lav, Strelac...iz vode u vatru :))). Ja sam ga osetila tako što nisam puno spavala....Mesec je noćas prešao u Lava...Od jutros nema egzaktnih Mesečevih aspekata....Sva aktivnost se prenosi na drugi deo dana....Mesec će biti u trigonu sa Saturnom, a za kraj dana očekuje nas Mlad Mesec u Lavu...konjukcija Meseca i Lava....Saturn će Mladom Mesecu dati sigurnost, dozu odgovornosti, discipline....trajnosti. Novi početak ovde ima energiju trajanja!




Mars će preći u Strelca u 19:49, nekoliko sati pre Mladog Meseca....
Merkur u Devici zauzima položaj kvadrata sa Saturnom i opoziciju sa Neptunom...ovi aspekti nisu egzaktni biće do kraja nedelje, ali negde već vrše uticaj...
Prvi Marsov aspekt je tek 24.Avgusta i to će biti konjukcija sa Saturnom u Strelcu - direktnim!
Više o ovim događajima OVDE:



Нема коментара:

Постави коментар