недеља, 8. јануар 2017.

I Like To Move It....Merkur kreće direktno...

⭐⭐⭐




Nedelja je....Sunčev dan...Sunce u Jarcu na 18*, juče u egzaktnoj konjukciji sa Plutonom na 17*, danas (posle ponoći) u trigonu sa Mesecom u Biku 03:22...Od jutros sve nekako mirno...ja i dalje praznujem...sutra mi je slava....Tran Sunce i Pluton u trigonu sa mojom Nat Venerom....ima energije :))...mada sam se i ulenjila....koliko je sati a ja tek sada pišem....zapravo pišem još od 12 :)), ali malo ovo...malo ono....Pustila sam muziku "do daske"....možda me to pokrene....I Like To Move It


Danas na zvezdanom nebu:

Mesec u Biku
Mesec trigon Pluton 02:02
Mesec trigon Sunce 03:22
Mesec sekstil Kiron 08:52
Mesec u praznom hodu od 03:22 do 23:06
Mesec prelazi u Blizance 23:06

Merkur u Strelcu kreće direktno 10:42


Mesec je u Biku, u podne na 23*
Mesec je posle ponoći bio u trigonu sa Plutonom i Suncem....naravno da je u trigonu kada znamo da su juče Sunce i Pluton bili u konjukciji....Danas će ta energija Mesečevog trigona biti prisutna bar pre podne ali i oko podneva....mada samo u tragovima...Konjukcija Sunca i Plutona jaka i danas!!! Mnogi su jutros ipak osetili sekstil Meseca i Kirona!!! Ja sam činimi se najviše zbog ove energije ostala u krevetu jutros duže nego ikada u poslednje vreme...Jednostavno osetila sam potrebu da meditiram :)), ali u krevetu :-))). Možda je i mesečev prazan hod imao uticaja na mene....
Ipak najsnažnija energija od jutros je Mesec u Biku 23* inkonjukcija Jupiter u Vagi 21*, inkonjukcija Saturn u Strelcu 22* - Jupiter i Saturn u sekstili (egzaktan 28.Decembra) - konfiguracija JOD!!!




Mesec kao da je od jutros probudio ovaj sekstil....energijom inkonjukcija (aspekt prilagođavanja)...Sekstil Jupitera i Saturna je baš dobra energija, ali Mesec ovde donosi neprilagođenost pa možda od jutros neka vrsta zabrinutosti....mnogo se potrošilo, možda i preteralo i u novcu, ali i u hrani, piću (Mesec inkonjukcija Jupiter), možda vas je stigao umor, neraspoloženje, bolest, pad imuniteta i sl. (Mesec inkonjukcija Saturn)....tu je i prazan mesečev hod....možda vam od jutros nisu "sve koze na broju" :-))
Mesec prelazi u Blizance kasno večeras 23:06 preći u Blizance...

Merkur u Strelcu kreće napred!!!

Danas jedan od značajnijih događaja ipak Merkurovo kretanje napred!!!
Danas kreće direktno sa 28* Strleca (u među vremenu je ponovo ušao u Strelca 4.Januara)
Iz retrogradne senke će izaći 27.Januara!!!



Нема коментара:

Постави коментар