субота, 4. фебруар 2017.

"Under the Tuscan Sun"...Moj Merkur piše...


La Vita è Bella - sasvim drugačija Toskana

I tako...otopli napolju, sunce se izborilo sa oblacima....na zvedanom nebu Mesec u Biku u sekstilu sa Kironom u Ribama i ja "putujem" :)). Kuća blista, kosti bole :)), ležim u krevetu sa Lap-topom na stomaku i putujem.... I ako je Jupiter u Vagi i negde po energijama put bi mogao da nas odvede ka Austriji, Egiptu, Indokini, Kini, Libiji, Peruu, Sibiru, Tibetu....ka Beču, Lisabonu, Frankfurtu, Kopenhagenu, Majamiju....mene moj Lav vuče tamo gde je toplo, sunčano, popularno....Jupiter u Ribama traži izlaz na more :))... Do leta je ostalo još puno...napolju miriše proleće u sred zime i ja bih do Toskane :))....Do neke Firence :))), Pize, Cinque Terre i ligurske obale.... ....tamo gde su rođeni ili boravili Botičeli, Leonardo Da Vinči, Dante, Petrarka, Mikelanđelo, Bokačo....


Toskana...
Toskana je jedna od 20 regija Italije. Nalazi se u njenom središnjem dijelu zemlje. Glavni grad je Firenca, a poznati gradovi su i Piza, Livorno, Prato, Sijena, Luka.
Toskana je poznata po tome da je dala veliki broj umetnika svetskog glasa, naročito tokom vremena renesanse. Takođe, Toskana je poznata i po zaštićenim predelima (tzv. "kulturni pejzaž") i po velikom broju očuvanih starih gradova. Zbog toga je na tlu Toskane čak šest mesta stavljeno na spisak baštine UNESKOa, a sama pokrajina je jedna od turistički najposećenijih oblasti sveta.


Toskana, Cinque Terre i ligurska obala....


Gledala sam film "Under the Tuscan Sun"...više puta, kako od putovanja u Toskanu za sada nema ništa bar mogu da gledam film :-)))...Postoji još jedan film za koji ja znam "My House in Umbria" a da je snimljen negde u Toskani....ako ste raspoloženi pogledajte...



A kada smo kod muzike Andrea Bočeli je poznati italijanski tenor, rođen je 22. septembra 1958. godine u mestu Lajatiko, nedaleko od Pize. 

Andrea Bočeli

Melodramma (Vivere Live in Tuscany)


Upravo mi je pao na pamet Maskenbal u Veneciji...

Нема коментара:

Постави коментар