четвртак, 13. април 2017.

Opet kasniš Zvezdana.....Danas na zvezdanom nebu....



Ajde uzmi pa se javi, ajde molim te
ili zovi ili barem šalji poruke
cjelo jutro ja sam tvoje oči tražio
otišla si još dok sam spavao

Sinoć mi smo bili u perju i u svili
a sada si se sakrila, za mene nemaš vremena
Ma koja je to zona gdje nema telefona?
da spasi me, da sjeti me i ovu muku prekine...


I opet kasnim....Retrogradni Merkur u Biku na 4* onako baš egzaktno :-) u kvadratu sa mojim Nat Merkurom u Lavu....sudarile se praktična energija zemlje (Bik) i strastvena energija vatre (Lav)...Ne zna Lav šta je praktično, on bi da uživa....a moj Merkur u Lavu bi pisao o ljubavi, uživanju, odmoru, nekim ostrvima i morima :-)....Izgleda da će u ovoj "borbi" pobediti RxMerkur u Biku....
Merkur je u energiji Bika, koja je fiksna i pomalo tvrdoglava...kada zapne neće da popusti :-), ova energija je i pasivna....




Dakle Merkur je usporio samim ulaskom u Bika...tu je tromiji, sporiji, okrenut uživanjima u svim čulima i ko mu može zameriti :-). Kretanjem u retrogradni hod kao da je još i više usporio....pa pnda tu je i retrogradni uticaj.....kašnjnje, nesporazumi, nejasnoće.... u svemu što Merkur predstavlja!!!
Već sam nam napisala da je Merkur u Biku tvrdoglav, uporan....ovako retrogradan kao da je još i više tvrrdoglav samo ponekad u pogrešnom smeru....:-) Merkur u Biku je vrlo uporan, odlučan, istrajan....sve je on to i ovako u retrogradnoj energiji i eto nevolje :-). 
I eto kada on kao takav "naleti" na nečiji Merkur koji je eto kao moj u Lavu....dođe do nesporazuma, sukoba, nervoze....Svako od njih ima svoj plan i nameru... I sve bi bilo super da RxMerkur u Biku nije i u kvadratu sa mojim Lavoviskim Suncem :-). E, ta borba je još i veća....
Zbog svega ovog već drugi dan kasnim sa tekstovima....Mada danas na zvezdanom nebu vlada relativni mir.....ALI...

Mesec u Škorpiji...


Danas na zvezdanom nebu:
Mesec je u Škorpiji, od jutros na 17*
Osvanuli smo sa energijom trigona Meseca u Škorpiji i Neptuna u Ribama na 13* (02:48)...Predivna energija za ostati u krevetu, meditirati....kreativno uživati...Mene je jutro dočekalo tako što sam se probudila rano, ali nije mi se ustajalo iz kreveta :-). Pustila sam muziku....i prisećala se sna...Rado sam se vratila u taj san....i nastavila da ga budna sanjam :-). Znam, kriva sam :-). 
I ako će Mesec u Škorpiji tek u 15:08 biti egzaktno u sekstilu sa Plutonom u Jarcu na 19*, ta energija već "radi"....naterala me je ta energija da ustanem....zaplešem malo da se razbudim....i da isplaniram dan...Raditi se mora a dolazi i veliki hrišćanski praznik....Napravila sam spisak za kupovinu....pa kada stignem....:-)....
Do kraja dana više neće biti Mesečevih aspekata, ali 2 sata posle ponoći sačekaće nas jedna nezgodna opozicija Meseca u Škorpiji sa Marsom u Biku na 24*!!! Višak energije koju treba kanalisati...Kako su u igri energija Škorpije i Bika....potrudite se da je pametno iskoristite....nadam se da ne treba da vam crtam :-)))).



Danas nema egzaktnih aspekata....ALI...
Da uvek neko ali....Koliko sutra imaćemo u 07:30 imaćemo konjukciju Sunca i Urana u Ovnu na 24*. Za nekog ova konjukcija dobra, za nekog ne baš....Sve zavisi kakve aspekte obe planete prave sa vašim planetama!!! Ako ima sekstila i trigona, blago vama, ako ima kvadrata i opozicija e onda je to druga priča....Ova konjukcija donosi neočekivano!!!
I opet ja i moj primer :-). Ova konjukcija je u opoziciji sa mojim ASC!!! Na kratki odmor (praznici) odlazim sa činjenicom da me posle odmora čeka puno posla....Snaći ću se već!!! Očekujem i iznenadne posete, pozive, prijateljska druženja....što i nije loše...samo ja sam planirala pasivan odmor. Pa videćemo šta će presuditi :-).

Venera kreće u direktan hod

Već u Subotu čeka nas i Venerino zauzimanje direktnog položaja!!! Ta pozicija Venere u Ribama na 26* za mnoge od nas biće moćna i na neki način očigledna!!! Meni je ta pozicija Venere u 5.kući :-). U kući ljubavi, dece, kreativnosti, odmora, praznika, hobija, rekreacije.....itd.
I sve bi bilo super....Venera kreće napred, što su mnogi od vas "jedva čekali", ALI....opet još jedno ali....Venera u Ribama je i dalje u kvadratu sa Saturnom u Strelcu na 27* !!! Relativno brzo Venera će ponovo biti na 27* i još jednom (treći put ove godine) biće u kvadratu sa Saturnom, to će se dogoditi 21.Aprila. Ali ovaj kvadrat će biti aktuelan svo vreme....Od 8.Aprila do 21.Aprila!!! Dakle i za vreme praznika!!! Mene ako nešto zadrži u kući biće baš taj kvadrat!!! Međutim videćemo šta će "napraviti" konjukcija Sunca i Urana i da li će me baš ona "isterati" iz kuće :-))).



Poslednji dan praznika Ponedeljak biće obeležen zaista lepim aspektima:
Venera sada već direktna biće u sekstilu sa Marsom u Biku na 27*, zaista lepa energija za muško ženske odnose - KONAČNO!!! Konačno nešto lepo i eto prilike za mog Nat Merkura u Lavu da se raspiše o ljubavi 💗. I tu nije kraj lepim aspektima, jer će Sunce u Ovnu biiti u trigonu sa RxSaturnom u Strelcu na 27*... Život je svakako lep...ali sa ovakvim aspektima lakše je verovati u to.


★Ove nedelje na nebu:
★Ovog meseca na nebu:



Нема коментара:

Постави коментар