понедељак, 3. април 2017.

Šta rade zvezde u periodu od 3.Aprila do 10.Aprila...



Istrajavam, istrajavam
Moj život je ostrvo

Nisam zaboravila na nedeljni izveštaj, samo me događaji na nebu sustižu jedan za drugim....Koliko u subotu sam pisala mesečni izveštaj, sustigao me nedeljni....a i njeno veličanstvo Venera je zaslužila posebnu pažnju...Tekstove pišem u pauzama između radnih obaveza...Što se mene lično tiče energija T-kvadrata ne popušta :))).

Ove nedelje na zvezdanom nebu:

03.April 02:25: Venera ulazi u Ribe
06.April 02:00: Mars trigon Pluton
6.Aprila 07:06 Saturn u Strelcu kreće u retrogradni hod sa 27*
07.April 23:38: Sunce opozicija Jupiter
08.April 22:28: Venera kvadrat Saturn
09.April 02:48: Sunce kvadrat Pluton



Nedelja pred nama puna događaja....Venera je dokle smo spavali noćas lagano zaronila u vode Riba...tu je već boravila, tu se oseća bolje nego u Ovnu...Jutros sam poranila da postignem sve što za danas imam u planu i zakazano...Kako se od jutros osećam....kao dete koje je dobilo "šarenu lažu" pa su mu je uzeli...Mislim da je gore od svega što nam se dešava godinama da se s vremena na vreme pojavi nada baš ona koja poslednja umire....ali uvek se dogodi nešto pa šargarepa ostane na štapu...I dalje želimo Bolji život....
Napisala sam tekst o ulasku Venere u Ribe:
Mesec je danas u Raku...u 18:25 biće u trigonu sa Neptunom u Ribama na 12*...idealno za beg od stvarnosti....samo stvarnost je tu i nigde ne možemo pobeći....već u 20:39 Mesec u Raku u kvadratu sa Suncem u Ovnu na 14* - Prva Mesečeva Četvrt i kriza!!!




U Četvrtak će nas malo ili više prodrmati trigon Marsa u Biku sa Plutonom u Jarcu na 19*...Snažna energija da nas razdrma i da krenemo dalje posle i uprkos svemu....
Istog dana Saturn kreće u retrogradni hod....i narednih pet meseci do 25.Avgusta učićemo i obnavljati neke životne lekcije...
U Petak opet energija T-Kvadrata...Sunce će biti na 18* Ovna u opoziciji sa RxJupiterom u Vagi na 18*...I ako je do egzaktne konjukcije Sunca i Urana daleko (14.April) ipak će ona proraditi!!! U Nedelju će Sunce u Ovnu biti u egzaktnom kvadratu sa Plutonom u Jarcu isto na 19*!!! Sve nagoveštava da će ovaj vikend biti buran!!!
U celu priču se u Subotu udenula RxVenera u Ribama sa svojim kvadratom sa RxSaturnom u Strelcu na 27*!!! I kao da nam nije dosta politike i opštih dešavanja tu je i lični momenat....

★Ovog meseca na nebu:


Učio sam ceo život
da bolujem, da volim
Došlo je vreme
da naučim, priznajem
 Istrajavam, istrajavam
Moj život je ostrvo



Нема коментара:

Постави коментар