четвртак, 4. мај 2017.

"Moje more, moja ljubav zauvek..." Sunce sekstil Neptun...Danas na nebu...



Kad bi htjela ti da budeš moja luka.
Moje more,moja ljubav zauvijek... 
Kad bi htjela ti da budes moje noći,
Moje zore,moja sreća zauvijek...



★Danas na zvezdanom nebu:
Mesec je u Lavu
01:17 Mesec trigon Merkur
03:40 Mesec trigon Uran
06:35 Mesec sekstil Saturn
Mesec u praznom hodu od 06:35 do 11:46
11:46 Mesec prelazi u Devicu

★Planete danas:
02:50 Sunce sekstil Neptun


Mesec je u Lavu, od jutros na 29*, spreman za prelazak u Devicu u 11:46 CET
Od jutros Mesec je u velikom vatrenom trigonu sa RxSaturnom u Strelcu 27* i Uranom u Ovnu 25*...Uran i RxSaturn u trigonu koji će biti egzaktan 19.Maja!!!
Bilo je noćas burno...vatreno, pompezno....i jutros je za neke od vas...Međutim Mesec je od 06:35 u praznom hodu i kod nekih od vas su i misli i osećanja u praznom hodu.....Čeka se Mesečev ulazak u Devicu gde će se energija promeniti....preći ćemo u praktičnu energiju, energiju rutine, svakodnevice, detalja, rada, zdravlja....Prvi egzaktni Mesečev aspekt u Devici je sa Marsom u Blizancima sledećeg dana u 05:15 negde pred samo svitanje (05:22)!!!

Obojte svoj svet....ovo jutro, ovaj dan!!!

Danas je ipak u prom planu jedan egzaktan aspekt:
Sunce sekstil Neptun
Sunce u Biku, Neptun u Ribama na 13*
Ovo je kratkotrajan aspekt....Egzaktan je bio u 02:50, već od jutros Sunce je na 14*....Osećamo svakako ovu energiju i jutros, biće ona prisutna tokom celog dana....Ova energja spada u pozitivne i samo od nas zavisi hoćemo li je osetiti i iskoristiti!!!
Probuđeni su nada, vera....i ljubav! Neptun je viša oktava Venere (odatle i ljubav)!!! Probuđeni su optimizam, mašta, kreativnost....sve već prema vašim horoskopima (karakter)!!! Dakle kod nekih više, kod nekih manje.....ima i onih koji možda ovu energiju neće osetiti!!!
Budi ova energija duhovnost, vizije....romantiku!!! Uživajte dok traje!!! Svaki aspekt, svaka energija traži sarradnju...iskoristite ovu energiju!!! Obojte svoj svet....ovo jutro, ovaj dan!!!
Sunce polako zauzima položaj trigona sa RxPlutonom....idemo u susret još jednoj energiji, jakoj i pozitivnoj....energiji promena i trasformacija (egzaktno 9.Maja)!!!
Više o ovome ovde:

Нема коментара:

Постави коментар